BALIO-KATEA

Balio-katea

Erakunde efizienteago bateranzko bidean gaude

 

• 4.676 merkataritza-hornitzailerekin aritzen gara lankidetzan, eta nekazaritza-elikagaien sektore dibertsifikatu baten iraunkortasunaren alde egiten dugu apustu.

 

• 2015ean 000 erreferentzia inguru merkaturatu ditugu.

 

• Bertako 680 produktu berri eskaini ditugu; guztira 21.064 elikagai merkaturatu ditugu, gure dendetatik hurbil ekoitziak.

 

• «PYME-EROSKI konpromisoari» 114 ekoizle gehiago gehitu dizkiogu eta guztira tokiko 2.610 hornitzailerekin egiten dugu lan orain. 

 

• Gure marka daramaten 436 produktu berri merkaturatu ditugu, eta geure markako 4.510 erreferentziako eskaintza dugu orain.

 

• Guztira 23 plataforma logistiko daukagu, 360.000 m2-koak osotara, eta horietatik milioi bat kutxa baino gehiago igarotzen dira egunean.

 

• Efizientzia logistikoak ahalbidetzen du dendako izakinak murriztea, aukera areagotzea eta operazio-kostuak murriztea, sustapenean eta bezeroarekiko lotura estuagoan oinarritutako politika batean berrinbertitzeko.

 

EROSKI bere balio-kate osoan ari da berritzen 2013-2016 Estrategia Planeko hainbat proiekturekin, esaterako hornitzaileekiko lankidetzaren bidez edo Bezero Bazkideekiko harreman pertsonalizatuago baten bidez, bere merkataritzaeta logistika-prozesu guztiez gain.

 

«Zurekin» merkataritza-ereduak kontsumitzaileentzako hautu-ahalmen handiago baten aldeko apustua egiten du, aniztasuna eta kultura gastronomiko zabala alderdi erabakigarriak baitira elikadura osasuntsua izateari dagokionez, eta, hala, fabrikatzailearen markara, tokiko produktura eta geure markara irekitako balio-katea zehazten du.

 

EROSKIn, kontsumitzailearen hautu-askatasuna geure markako produktu-sortan gauzatzen da, prezio lehiakorrak eskaintzen baititu, baina nutrizio-kalitateari, osasunerako ekarpenari eta dieta orekatuari uko egin gabe. Gainera, gure markak erantzun berriak eskaintzen dizkie kontsumitzaileen nutrizio-profil gero eta anitzagoei, gatz, gantz nahi azukre gutxiko eta glutenik nahiz laktosarik gabeko produktu-sorten bidez.

 

Bertako ekoizleek protagonismo berritua daukate EROSKIn, «zurekin» denda-eredua ingurune hurbilean ekoitzitako elikagaietara irekita dagoen merkaturatze-plataformaren kontzeptura hurbildu baitu. 2015ean erantsitako 680 berriekin, guztira 21.064 elikagai eskaintzen ditugu gaur egun, gure dendetatik oso hurbil dauden eremuetan ekoitziak.

 

Ildo horretan, gure balio-kateak defendatu egiten du nekazaritza-elikagaien sektorearekin partekatutako eta ekoiz-pen-ehunaren aniztasuna bultzatzen duen negozio-eredu bat. 2015ean bertako 114 hornitzaile berri erantsi ditugu, eta, egun, «ETE-EROSKI Konpromisoak» programa 2.610 edukitzera pasa da.

 

Horrez gain, EROSKIren balio-kateak modu zabalean hartzen ditu fabrikatzailearen markak, kontsumitzaileari eman diezaioketen balioarengatik eta etengabeko berrikuntza-motorra izateagatik. Estu-estu aritzen gara lankidetzan elikadura osasuntsua sustatzeko konpromisoa partekatzen duten guztiekin, eta grinaz egiten dugu nutrizio-hobekuntzen berrikuntzaren eta elikagai osasuntsuagoen garapenaren alde.

Baliabideetako Zuzendari Nagusiaren gutuna

2015. urtean, azken urteetan landu ditugun proiektu asko sendotzen joan dira. Plan Estrategikoan identifikatuta dauden merkataritza-lehiakortasuna hobetzeko erronkak garatzen eta zabaltzen ari gara, eta, horri esker, EROSKI berri bat sumatzen hasi da, erabakitako EROSKI zurekin estrategiaren indarguneak islatzen dituen EROSKI berri bat.

Balio partekatua sortzearen aldeko apustua egiten dugu

Estrategia Plan honetan lorpen handiak egiten ari gara EROSKIren balio-katearen efizientziari dagokionez, hornitzailetik hasi eta bezeroarengana heldu arte. Gure balio-katea bezero bakoitzari erosketetan balio, hautu-askatasun eta aurrezki handiagoa ematera zuzenduta dago, gure fabrikatzaile-markako hornitzaileekin eta bertako eta geure markako ekoizleekin lankidetzan.

Batasunak

2015ean ALIDIS batasuna Europako sei operatzailetara zabaldu izanak, era berean, balio-katearen zati garrantzitsu bat indartzea eragin du, kontsumitzaileei aukera-askatasun handiagoa ematen duen produktu-sorta zabalagoa eta prezio hobeak eskaintzeko helburuarekin, gure hornitzaileentzako negozioaukerak zabaltzearekin batera.

SA8000 ziurtagiria

Egoitza soziala eta erosketa-sailak Social Accountability 8000 (SA8000) egiaztagiria duten Espainiako enpresa bakarra gara. Agiriak langileen eskubideen errespetua sustatzen du mundu zabalean.
Ikuskaritza zorrotza izaten dugu sei hilean behin, eta bertan lan-baldintza etikoak, lan-eskubideak, enpresako gizarte-erantzukizuna eta elkarrizketa soziala hartzen dira kontuan.

Logistika eraginkorra

EROSKIk 22 plataforma logistiko ditu, 360.000 m2-ko azalera hartzen dutenak, honela banatuta: freskoentzako 13 plataforma, elikagaientzako 9, elikagaiak ez direnentzako 1 eta beste 5 zirkulazioanezka Egunero milioi bat kutxatik gertu igarotzen da logistika-sare horretan zehar.

Plataforma logistikoen mapa

Elorrioko Elikagaien Plataforma Automatizatua martxan jarriz amaitua da 2015, produktibitatearen % 60ko hobekuntza eta energia-kontsumoaren % 15eko murrizketa
lortuta.

Dibertsifikazio-maila handiko nekazaritzaelikagaien sektorea bultzatzen dugu

EROSKIk 10.335 hornitzaile ditu, eta horietako 4.676 merkataritza-hornitzaileak dira. Horietatik, % 50 baino gehiago tokiko ekoizle txikiak dira, eta haien dimentsiora eta haien produktuaren berezitasunetara egokitutako erosketaeta hornikuntza-politika bat lantzen dugu haiekin.

Ingurumenaren eta gizartearen alorreko bermeak

EROSKIk ingurumen-bermeak gehitu ditu bere eskaintzara, eta natura-baliabideen iraunkortasunaren erantzukizunez jokatzen duten hornitzaileekin egiten du lan.